@mastersthesis{fthm:4729, author = {{Momić, Patricia}}, title = {{Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:4559, author = {{Vuleta, Anamarija}}, title = {{Konkurentske prednosti otoka Krka kao održive turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4396, author = {{Muhammedov, Bayram}}, title = {{Marketinške aktivnosti Mošćeničke Drage za razvoj kulturnog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:4666, author = {{Albertović, Tinka}}, title = {{Mogućnosti razvoja kreativnih turističkih proizvoda u Vukovarsko-srijemskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:4409, author = {{Miklaužić, Danijela}}, title = {{Stavovi zaposlenika marketinških odjela o implementaciji etike u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:4490, author = {{Kozić, Željka}}, title = {{Uloga pametnih telefona u procesu donošenja odluke o putovanju}}, } @mastersthesis{fthm:4652, author = {{Golub, Ivan}}, title = {{Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja}}, } @mastersthesis{fthm:4459, author = {{Simon, Ana}}, title = {{Čimbenici utjecaja na izbor održive turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4704, author = {{Hodak, Ivana}}, title = {{Arheološki lokaliteti i socio-ekonomski utjecaj turizma u ruralnim područjima}}, } @mastersthesis{fthm:3990, author = {{Turk, Luka}}, title = {{Online oglašavanje u promociji Krapinsko-zagorske županije na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:3976, author = {{Petković, Emma}}, title = {{Sportski marketing u nogometnom klubu-primjer nogometnog kluba Liverpool FC}}, } @mastersthesis{fthm:3991, author = {{Došen, Martina}}, title = {{Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu}}, } @phdthesis{fthm:3520, author = {{Mitrović, Srđan}}, title = {{Multivarijatna statistička analiza doživljaja posjetitelja vinskog festivala}}, } @mastersthesis{fthm:4002, author = {{Kiš, Nika}}, title = {{Digitalni marketing u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:4043, author = {{Ćalina, Lea}}, title = {{Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:3863, author = {{Gerovac, Marina}}, title = {{Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje}}, } @mastersthesis{fthm:3964, author = {{Franceković, Tin}}, title = {{Online promotivne aktivnosti turističkih zajednica Gorskog kotara}}, } @mastersthesis{fthm:4024, author = {{Pavetić, Loredana}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull}}, } @mastersthesis{fthm:3889, author = {{Guzić, Tomislav}}, title = {{Promocija ruralnog turizma Šibensko - kninske županije}}, } @mastersthesis{fthm:4219, author = {{Živko, Marija}}, title = {{Etika u marketingu zdrave hrane}}, } @mastersthesis{fthm:4253, author = {{Jerković, Barbara}}, title = {{Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4254, author = {{Šimičić, Katarina}}, title = {{Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4031, author = {{Šandak, Matea}}, title = {{Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu}}, } @phdthesis{fthm:3519, author = {{Meštrović, Dunja}}, title = {{Održivi marketing u visokom obrazovanju}}, } @mastersthesis{fthm:3832, author = {{Donadić, Bartol}}, title = {{Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:3169, author = {{Vađon, Fran}}, title = {{PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{fthm:3255, author = {{Brozan, Monika}}, title = {{Pozicioniranje turističke destinacije kroz luksuzni turizam}}, } @mastersthesis{fthm:3256, author = {{Gršković Vulin, Petra}}, title = {{Uloga on line izvora informacija u odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3203, author = {{Brusić, Dinka}}, title = {{Učinci kolaborativnih promotivnih aktivnosti malih obiteljskih hotela}}, } @mastersthesis{fthm:2857, author = {{Malec, Lea}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama kompanije Franck}}, } @mastersthesis{fthm:2907, author = {{Ćalina, Lea}}, title = {{Ekološka održivost razvoja turizma Primorsko-goranske županije}}, } @mastersthesis{fthm:2908, author = {{Fućak, Antonia}}, title = {{Ekološki utjecaj turizma na turističku destinaciju: primjer otoka Krka}}, } @mastersthesis{fthm:2808, author = {{Golub, Ivan}}, title = {{KOMUNIKACIJA HOTELSKOG BRANDA PRIMJENOM SUVREMENE INFORMACIJE TEHNOLOGIJE: PRIMJER HOTELSKOG LANCA HILTON}}, } @mastersthesis{fthm:2858, author = {{Šakić, Ante}}, title = {{Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{fthm:3446, author = {{Dabo, Elena}}, title = {{Identitet i imidž turističke destinacije kao pretpostavke održivog razvoja}}, } @mastersthesis{fthm:3170, author = {{Alavanja, Sara}}, title = {{Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fthm:3202, author = {{Jambrešić, Jelena}}, title = {{Utjecaj sigurnosti i zaštite na izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2333, author = {{Škravan, Antonia}}, title = {{Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:2249, author = {{Skendrović, Patricia}}, title = {{Ispitivanje motivacije i zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:2323, author = {{Lokner, Mia}}, title = {{Motivacija turista za posjet destinacija mračnoga turizma}}, } @mastersthesis{fthm:2392, author = {{Brolich, Lea}}, title = {{Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2364, author = {{Tomić, Dragana}}, title = {{Online kupovno ponašanje mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2329, author = {{Prižmić, Ivana}}, title = {{Percepcija imidža otočnih turističkih destinacija Jadrana}}, } @mastersthesis{fthm:2411, author = {{Salar, Karlo}}, title = {{Potencijali razvoja i utjecaj glamping turizma na imidž destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2403, author = {{Juravić, Vjekoslav}}, title = {{Pozicioniranje turističke destinacije kroz nematerijalnu kulturnu baštinu}}, } @mastersthesis{fthm:2235, author = {{Hodak, Ana}}, title = {{Stavovi lokalnoga stanovništva i nositelja ponude o razvoju turizma u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:2316, author = {{Glasnović, Tina}}, title = {{Stavovi milenijalaca prema potrošnji dodataka prehrani}}, } @mastersthesis{fthm:2286, author = {{Salaj, Tihana}}, title = {{Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2266, author = {{Dedić, Pacp}}, title = {{Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2399, author = {{Gašparović, Sven}}, title = {{Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda}}, } @mastersthesis{fthm:2243, author = {{Jurić, Petra}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2395, author = {{Ciglar, Lea}}, title = {{Utjecaj osobina ličnosti na okolišno odgovorno ponašanje}}, } @mastersthesis{fthm:2250, author = {{Stijelja, Karin}}, title = {{Važnost usluga za kućne ljubimce kod izbora smještajnoga objekta}}, } @mastersthesis{fthm:2685, author = {{Filipović, Matej}}, title = {{Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija}}, } @mastersthesis{fthm:2598, author = {{Košutić, Elena}}, title = {{Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2267, author = {{Holjevac, Ana Marija}}, title = {{Marketinške aktivnosti ruralnoga turizma Ličko-senjske županije}}, } @mastersthesis{fthm:2252, author = {{Tripar, Paula}}, title = {{Motivacija i zadovoljstvo cikloturista u Istarskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:1845, author = {{Šupica, Dalija}}, title = {{Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana}}, } @mastersthesis{fthm:2112, author = {{Špoljarić, Ivan}}, title = {{Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1971, author = {{Ban, Matea}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2077, author = {{Čirko, Lucija}}, title = {{Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea}}, } @mastersthesis{fthm:2141, author = {{Šimić, Iris}}, title = {{Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva}}, } @mastersthesis{fthm:2187, author = {{Matejčić, Angela}}, title = {{Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{fthm:2195, author = {{Donadić, Bartol}}, title = {{Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2160, author = {{Jurišić, Ivana}}, title = {{Primjena održivoga marketing miksa u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1883, author = {{Sušić, Una}}, title = {{Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{fthm:1696, author = {{Horvat, Paula}}, title = {{Primjena održivosti u upravljanju događajima}}, } @mastersthesis{fthm:1306, author = {{Kamenečki, Ana}}, title = {{Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere}}, } @mastersthesis{fthm:1668, author = {{Krznar, Marko}}, title = {{Važnost interneta u oglašavanju malih poduzeća na primjeru tvrtke Alpha aplikacije}}, } @mastersthesis{fthm:1296, author = {{Plejić, Mia}}, title = {{Karakteristike i mogućnosti strateškoga razvoja omladinskoga turizma}}, } @mastersthesis{fthm:1304, author = {{Golubičić, Kristina}}, title = {{Pozicioniranje i izgradnja imidža malih otočnih destinacija: Lun, otok Pag}}, } @mastersthesis{fthm:1323, author = {{Vučković, Mirna}}, title = {{Uloga i važnost internetskoga marketinga u suvremenom hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:744, author = {{Selaković, Edita}}, title = {{Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:1185, author = {{Šimunić, Marina}}, title = {{Promocija Adventa u Zagrebu na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:756, author = {{Ožbolt, Dario}}, title = {{Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana}}, } @mastersthesis{fthm:739, author = {{Cvijetić, Luana}}, title = {{Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:857, author = {{Žamić, Ana}}, title = {{Kreiranje imidža kreativne turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1204, author = {{Vreš, Valentina}}, title = {{Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek}}, } @mastersthesis{fthm:831, author = {{Fabijanić, Marina}}, title = {{Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga}}, } @mastersthesis{fthm:749, author = {{Antić, Vedrana}}, title = {{Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1057, author = {{Hamerlitz, Tea}}, title = {{Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba}}, } @phdthesis{fthm:660, author = {{Birkić, Draženka}}, title = {{Održivi turistički razvoj priobalne destinacije}}, } @phdthesis{unipu:1748, author = {{Čuić Tanković, Ana}}, title = {{KONGRUENCIJA GLAZBE I KORPORATIVNOG IDENTITETA U IZGRADNJI KORPORATIVNOG IMIDŽA POSLOVNIH ORGANIZACIJA}}, } @book{fthm:1748, author = {{Blažević, Branko and Peršić, Milena and Smolčić Jurdana, Dora and Perić, Joža and Maškarin Ribarić, Helga and Bašan, Lorena and Jelušić, Adriana and Krstinić Nižić, Marinela and Šverko Grdić, Zvonimira and Jurišević Brčić, Živa}}, title = {{Strategija razvoja Grada Opatije}}, } @phdthesis{svkri:3483, author = {{Bagarić, Lidija}}, title = {{Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner}}, } @phdthesis{svkri:3169, author = {{Legović, Barbara}}, title = {{Turistički proizvod ruralnog turizma u funkciji unaprjeđenja ponude Istre kao turističke destinacije}}, } @phdthesis{svkri:3001, author = {{Bašan, Lorena}}, title = {{Projektni marketing u funkciji razvoja turističke ponude i potražnje}}, }