@mastersthesis{unipu:8951, author = {{Višić, Toni}}, title = {{Metode i tehnike istraživanja konkurencije}}, } @mastersthesis{unipu:8921, author = {{Peršić, Nenad}}, title = {{Marketing plan poduzeća za pružanje usluga}}, } @mastersthesis{unipu:8682, author = {{Bakija, Marina}}, title = {{Istraživanje digitalnog oglašavanja pulskih organizacija i ustanova iz područja kulture}}, } @mastersthesis{unipu:8466, author = {{Butković, Daria}}, title = {{Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:8691, author = {{Šverko, Toni}}, title = {{Ekonomska nejednakost i globalizacija}}, } @mastersthesis{unipu:8645, author = {{Radola, Antonio}}, title = {{Lansiranje novog proizvoda na primjeru poduzeća "Ledo"}}, } @mastersthesis{unipu:8506, author = {{Marić, Marija}}, title = {{Međunarodna prodaja i upravljanje ključnim kupcima}}, } @mastersthesis{unipu:8564, author = {{Fabris, Ivan}}, title = {{Uloga Google Analytics-a u online poslovanju}}, } @mastersthesis{unipu:8434, author = {{Pasulji, Megi}}, title = {{Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8533, author = {{Ivančić, Laura}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju}}, } @mastersthesis{unipu:8477, author = {{Kos, Mateja}}, title = {{Čimbenici uspješnosti proširenja marke}}, } @mastersthesis{unipu:8227, author = {{Dedaj, Danijela}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Apple Inc.}}, } @mastersthesis{unipu:8909, author = {{Markić, Petar}}, title = {{Marketing Supersporta Hrvatske nogometne lige}}, } @mastersthesis{unipu:8502, author = {{Vilić, Luciano}}, title = {{Ratovi cijenama - uzroci i rezultati}}, } @mastersthesis{unipu:8195, author = {{Turčić, Željko}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:8162, author = {{Đurđević, Darija}}, title = {{Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8644, author = {{Križman, Ana}}, title = {{Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z}}, } @mastersthesis{unipu:8283, author = {{Jovanović, Laura}}, title = {{Analiza korištenja TikTok-a u svrhu edukacije}}, } @mastersthesis{unipu:8136, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Igrifikacija u educiranju i motiviranju prodavača}}, } @mastersthesis{unipu:8640, author = {{Filjar, Paula}}, title = {{Implementacija programa lojalnosti u poduzeću Brioni d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8126, author = {{Softić, Maria}}, title = {{Marketing genetski modificiranih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:8667, author = {{Mišić, Vedran}}, title = {{Marketinško planiranje u poduzeću Namještaj Mima d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8723, author = {{Blašković, Vedran}}, title = {{Posebnosti kanala distribucije u uslužnim djelatnostima}}, } @mastersthesis{unipu:8156, author = {{Mejak, Ivan}}, title = {{Prakse isključivanja konkurencije sa tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:8134, author = {{Kožar, Mirta}}, title = {{Skupno financiranje i start-up poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:8666, author = {{Žužul, Matija}}, title = {{Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma}}, } @mastersthesis{unipu:7771, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Čimbenici prihvaćenosti mobilnog bankarstva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:8090, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Analitika na primjeru društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{unipu:8077, author = {{Višić, Petar}}, title = {{Analiza konkurencije na tržištu električne energije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:8562, author = {{Sente, Klara}}, title = {{Atraktivnost turističke destinacije-primjer grada Zagreba}}, } @mastersthesis{unipu:8079, author = {{Duvnjak, Kristijan}}, title = {{Crowdfunding za društveno odgovorne projekte}}, } @mastersthesis{unipu:8131, author = {{Braić, Nensi}}, title = {{Inovacije i korisničko iskustvo}}, } @mastersthesis{unipu:8072, author = {{Babić, Kristijan}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija i globalno oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:8076, author = {{Glavić, Lucija}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke}}, } @mastersthesis{unipu:8089, author = {{Geromella, Rony}}, title = {{Navike maratonskog gledanja sadržaja kod mladih}}, } @mastersthesis{unipu:8069, author = {{Porubić, Dora}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:8178, author = {{Halilović, Tadea}}, title = {{Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8107, author = {{Butković, Andrea}}, title = {{Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unipu:7938, author = {{Čavarović, Matea}}, title = {{Marketinške odluke u veleprodaji}}, } @mastersthesis{unipu:7853, author = {{Kalister, Barbara}}, title = {{Društvena odgovornost marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:7844, author = {{Badurina, Tamara}}, title = {{Istraživanje tržišta u funkciji dizajniranja iskustva zaposlenika poslovne banke}}, } @mastersthesis{unipu:7854, author = {{Radović, Ivana}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB}}, } @mastersthesis{unipu:7806, author = {{Tićak, Andrea}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:7784, author = {{Janković, Ivana}}, title = {{Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:8412, author = {{Štajduhar, Marko}}, title = {{Inovativno vanjsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:7795, author = {{Javoran, Rozalija}}, title = {{Istraživanje kvalitete usluge skrbi za djecu s teškoćama u razvoju na području Istarske županije}}, } @mastersthesis{unipu:7752, author = {{Lanca, Benjamin}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:8317, author = {{Muža, Maja}}, title = {{Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)}}, } @mastersthesis{unipu:8262, author = {{Ivić, Jelena}}, title = {{Prodajni pristup prilikom traženja posla}}, } @mastersthesis{unipu:7677, author = {{Perkov Svilan, Marina}}, title = {{Komunikacija s poslovnim klijentima na međunarodnom turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:8869, author = {{Jerečić, David}}, title = {{Mjerenje tržišne moći}}, } @mastersthesis{unipu:7475, author = {{Bekić, Tea}}, title = {{Plasman održivog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:7692, author = {{Bošnjak, Vlatka}}, title = {{Važnost financijske pismenosti za razvoj gospodarstva}}, } @mastersthesis{unipu:7373, author = {{Filiplić, Erika}}, title = {{"Nula otpada"}}, } @mastersthesis{unipu:8703, author = {{Saračević, Nika}}, title = {{Analiza tržišta pametnih telefona}}, } @mastersthesis{unipu:8403, author = {{Hadžipašić, Lejla}}, title = {{Asimetričnost informacija - "Model limuna"}}, } @mastersthesis{unipu:8309, author = {{Čudić, Vanja}}, title = {{Etika u oglašavanju - djeca kao ciljana skupina}}, } @mastersthesis{unipu:7339, author = {{Košutić, Ivona}}, title = {{Etičnost influencera u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:7415, author = {{Šekuljica, Nikolina}}, title = {{Marketing organizacija za zaštitu okoliša}}, } @mastersthesis{unipu:8300, author = {{Sabo, Mia}}, title = {{Marketing zračnog prometa}}, } @mastersthesis{unipu:8305, author = {{Stojanović Stalzer, Nika}}, title = {{Moć utjecatelja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8689, author = {{Janović, Ema}}, title = {{Održiva gradnja}}, } @mastersthesis{unipu:7557, author = {{Obrovac, Ivana}}, title = {{Thomas Robert Malthus i njegov doprinos ekonomiji}}, } @mastersthesis{unipu:8429, author = {{Čuljak, Vedran}}, title = {{Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište}}, } @mastersthesis{unipu:8080, author = {{Harmadi, Leo}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika bankarskim uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:8202, author = {{Fetahaj, Rinor}}, title = {{Kartelski sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:8308, author = {{Macan, Samanta}}, title = {{Poduzetništvo u području vinskog turizma}}, } @mastersthesis{unipu:8347, author = {{Rogalo, Josip}}, title = {{Politika cijena i upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:7251, author = {{Vučkovečki, Sara}}, title = {{Razvoj novog turističkog proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:7355, author = {{Martić, Ana}}, title = {{Suradnja javnog i privatnog sektora u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:8326, author = {{Vitasović, Eleonora}}, title = {{Utjecaj cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8418, author = {{Plantak, Vedran}}, title = {{Interni marketing u uslužnim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:7793, author = {{Antić-Milovanović, Dean}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca čokoladom}}, } @mastersthesis{unipu:7479, author = {{Vujičić, Matija}}, title = {{Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:7454, author = {{Šimunić, Helena}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8714, author = {{Memić, Ena}}, title = {{Online upravljanje odnosa s kupcima}}, } @mastersthesis{unipu:7463, author = {{Tomić, Josipa}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu}}, } @mastersthesis{unipu:8420, author = {{Janković, Antonia}}, title = {{Utjecaj pandemije Covid-19 na sadržaj i komunikaciju putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{unipu:7292, author = {{Gabelić, Lino Andro}}, title = {{Analiza normalnih, nužnih i luksuznih dobara}}, } @mastersthesis{unipu:7154, author = {{Janjiš, Adrian}}, title = {{Neuroekonomija i neuroznanost}}, } @mastersthesis{unipu:7524, author = {{Kenđel, Emili}}, title = {{Posebnosti marketinga usluga u turizmu s osvrtom na Nacionalni park Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:8459, author = {{Strmečki, Helena}}, title = {{Uloga i značaj društvene odgovornosti poslovanja u suvremenim uvjetima na primjeru poduzeća Valamar riviera d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:7036, author = {{Damianić, Nicol}}, title = {{Društvene mreže kao alat suvremenog oglašavanja}}, } @mastersthesis{unipu:8303, author = {{Abaza, Martina}}, title = {{Inovacije u restoraterstvu}}, } @mastersthesis{unipu:8387, author = {{Mršić, Petra}}, title = {{Online oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:7074, author = {{Jagetić-Daraboš, Andreja}}, title = {{Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:7022, author = {{Krajcer, Lucija}}, title = {{Izgradnja marke i prodaja poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:7581, author = {{Čavec, Eleonora}}, title = {{Marketing u zapošljavanju ili Regrutacijski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6951, author = {{Katalenić, Marta}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda inozemnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:8702, author = {{Roce, Aleksandar}}, title = {{Konkurencija cijenama u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{unipu:7299, author = {{Mandalinić, Ana}}, title = {{Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:6902, author = {{Mrkić, Nancy}}, title = {{Povijest, prednosti, nedostaci i budućnost bihevioralne ekonomije}}, } @mastersthesis{unipu:6957, author = {{Štojs, Lidija}}, title = {{Ponašanje kupaca promatrano kroz bihevioralnu teoriju}}, } @mastersthesis{unipu:8297, author = {{Bajsar, Sara}}, title = {{Uloga certifikata B Corp u suvremenim uvjetima poslovanja}}, } @mastersthesis{unipu:6865, author = {{Blažeković, Kristina}}, title = {{Analiza prisutnosti visokoškolskih ustanova na mreži Tik Tok}}, } @mastersthesis{unipu:6839, author = {{Brljafa, Barbara}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na razvoj društva}}, } @mastersthesis{unipu:6870, author = {{Omerović, Ema}}, title = {{Mobilni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6704, author = {{Karamatić, Petra}}, title = {{Uloga čimbenika individualne motivacije u ostvarivanju socio-ekonomskih performansi organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:8369, author = {{Lukić, Miroslav}}, title = {{Istraživanje ponašanja u javnoj nabavi u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave}}, } @mastersthesis{unipu:6388, author = {{Oreč, Dominik}}, title = {{Istraživanje konkurencije poduzeća "Kraš d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:7533, author = {{Bekavac, Ante}}, title = {{Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:6233, author = {{Bilandžija, Franka}}, title = {{Utjecaj promjene količine novca u optjecaju na profitabilnost hrvatskih kreditnih institucija}}, } @mastersthesis{unipu:6116, author = {{Novak, Marija}}, title = {{Kamping i održivi razvoj turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:6693, author = {{Nikolić, Maja}}, title = {{Marketing alkoholnih pića i cigareta kao štetnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6824, author = {{Radoš, Ivona}}, title = {{Inovativna turistička destinacija}}, } @mastersthesis{unipu:6795, author = {{Rosanda, Lara}}, title = {{Istraživanje konkurencije poduzeća Zagrebačka banka}}, } @mastersthesis{unipu:6794, author = {{Hodžić, Damir}}, title = {{Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala}}, } @mastersthesis{unipu:6778, author = {{Brkičević, Edisa}}, title = {{Oblici komunikacije putem tradicionalnih medija nasuprot medijima u digitalnom okruženju kod neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:6140, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Percepcije i ponašanje studenata u svezi zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:6797, author = {{Šarić, Anđelo Matej}}, title = {{Planiranje razvoja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:6753, author = {{Jelenković Milevoj, Suzana}}, title = {{Strategije ulaska na strana tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:6760, author = {{Bilić, Ida}}, title = {{Suvremeni razvoj maloprodaje}}, } @mastersthesis{unipu:6845, author = {{Matić, Stefani}}, title = {{Upravljanje sukobima u organizaciji}}, } @mastersthesis{unipu:5964, author = {{Turudić, Ivan}}, title = {{Diskriminacija cijenama}}, } @mastersthesis{unipu:6793, author = {{Alaber, Ana}}, title = {{Marketing događaja na primjeru Adria summer festivala}}, } @mastersthesis{unipu:6123, author = {{Labaš, Silva Kristina}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija za zaštitu ugroženih vrsta}}, } @mastersthesis{unipu:6775, author = {{Knez, Anđela}}, title = {{Podcast - kao suvremena forma komuniciranja}}, } @mastersthesis{unipu:6780, author = {{Pribanić, Claudia}}, title = {{Primjena neuromarketinga na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:5892, author = {{Stilinović, Duška}}, title = {{Upravljanje inovacijama u poduzeću Zigante tartufi d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:6765, author = {{Špehar, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje i percepciju društva}}, } @mastersthesis{unipu:6312, author = {{Matohanca, Martina}}, title = {{Utjecaj epidemija korona virusom na ponašanje u kupovini kod proračunskih korisnika grada Rovinja-Rovigno}}, } @mastersthesis{unipu:6808, author = {{Čengić, Vanja}}, title = {{Povezanost religijskih vjerovanja s razvojem društva}}, } @mastersthesis{unipu:6730, author = {{Bakija, Marina}}, title = {{Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije}}, } @mastersthesis{unipu:6302, author = {{Vranek, Sara}}, title = {{Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:6746, author = {{Čuljak, Dora}}, title = {{Istraživanje navika potrošača online kupnje za vrijeme Covid-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unipu:6751, author = {{Džudžić, Armin}}, title = {{Istraživanje ponašanja korisnika fitness proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6745, author = {{Uvalić, Josipa}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva proizvodom za njegu tijela NASHE COSMETICS}}, } @mastersthesis{unipu:6695, author = {{Benčik, Tena}}, title = {{Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE}}, } @mastersthesis{unipu:6811, author = {{Von Sacher-Mayer, Josip}}, title = {{Pripovijedanje (engl. storytelling) u službi edukacije i selekcije pri zapošljavanju}}, } @mastersthesis{unipu:5875, author = {{Marić, Ena}}, title = {{Proces razvoja novog proizvoda u poduzeću Đuro Đaković "Termoenergetska postrojenja" d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:6146, author = {{Mihalec, Filip}}, title = {{Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:5976, author = {{Ester, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:6806, author = {{Marić, Marija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u lansiranju novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6827, author = {{Pozder, Marin}}, title = {{Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:6331, author = {{Brcković, Melani}}, title = {{Utjecaji COVID 19 bolesti na provedene aktivnosti internog marketinga hrvatskih poduzetnika}}, } @mastersthesis{unipu:5918, author = {{Kožar, Mirta}}, title = {{Crowdfunding i društveno odgovorno poslovanje}}, } @mastersthesis{unipu:5902, author = {{Juričević, Paola}}, title = {{Etički sukobi u istraživanju tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:6144, author = {{Bogatirov, Iva}}, title = {{Istraživanje kvalitete usluge hotelskog poduzeća Valamar Riviera d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:6407, author = {{Dušković, Brigita}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru Otvorenog radija}}, } @mastersthesis{unipu:5970, author = {{Fundek, Sanja}}, title = {{Primjena novih tehnika u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:6788, author = {{Geromella, Rony}}, title = {{Utjecaj obitelji na donošenje odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unipu:5788, author = {{Ćosić, Marina}}, title = {{Analiza posebnosti upravljanja organizacijskom kulturom u javnom i privatnom sektoru}}, } @mastersthesis{unipu:5794, author = {{Višić, Toni}}, title = {{Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju}}, } @mastersthesis{unipu:5780, author = {{Vitasović, Antonela}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva poštanskim uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:5835, author = {{Lisjak, Darian}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva proizvodima za njegu tijela}}, } @mastersthesis{unipu:6739, author = {{Popović, Brenda}}, title = {{Izdvajanje aktivnosti}}, } @mastersthesis{unipu:5777, author = {{Račić, Lana}}, title = {{Online oglašavanje i kupovno ponašanje kupca}}, } @mastersthesis{unipu:5808, author = {{Kozlevac, Dalen}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:5825, author = {{Ivančić, Laura}}, title = {{Uloga odabranih društvenih mreža u razvoju novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6724, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:6604, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:5839, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:5728, author = {{Mandić, Ivona}}, title = {{Ponašanje turista i lojalnost turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{unipu:5710, author = {{Stanković, Kristian David}}, title = {{Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5726, author = {{Grabar, Iva}}, title = {{Održivo pakiranje i etiketiranje proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5711, author = {{Cinkopan, Loren}}, title = {{Primjena održivosti u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6106, author = {{Šikljan, Ivana}}, title = {{Strategija stvaranja sadržaja}}, } @mastersthesis{unipu:5507, author = {{Fuček, Petra}}, title = {{Razvoj i inovacija usluge}}, } @mastersthesis{unipu:5843, author = {{Mehmedagić, Damir}}, title = {{Karteli i njihov utjecaj na cijene}}, } @mastersthesis{unipu:5985, author = {{Lovrinović, Maja}}, title = {{Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6275, author = {{Karan, Ana Marija}}, title = {{Trgovačke aktivnosti poduzeća Huawei}}, } @mastersthesis{unipu:5046, author = {{Starić, Tedi}}, title = {{Analiza pakiranja maslinovog ulja "Ol Istria"}}, } @mastersthesis{unipu:6542, author = {{Goršćak, Luka}}, title = {{Analiza radija kao medija}}, } @mastersthesis{unipu:5499, author = {{Jakša, Karla}}, title = {{Istraživanje konkurencije u poduzeću BIPA}}, } @mastersthesis{unipu:6539, author = {{Čavec, Eleonora}}, title = {{Marketing kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5008, author = {{Filipović, Martina}}, title = {{Marketing plan za mala poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6564, author = {{Mutapčić, Irena}}, title = {{Neverbalna komunikacija među potrošačima}}, } @mastersthesis{unipu:6549, author = {{Cvitić, Anita}}, title = {{Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6541, author = {{Mišić, Vedran}}, title = {{Upravljanje cijenama u nautičkom turizmu na primjeru marine Vrsar}}, } @mastersthesis{unipu:6622, author = {{Filipović, Matija}}, title = {{Istraživanje utjecaja psiholoških cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5061, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Kako konzumira medije Generacija Z ?}}, } @mastersthesis{unipu:6527, author = {{Šimunić, Helena}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:6546, author = {{Lorencin, Tina}}, title = {{Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:5025, author = {{Čuljak, Vedran}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru TikToka}}, } @mastersthesis{unipu:6599, author = {{Žužul, Matija}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:6552, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Posebnosti primjene marketinga usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:5084, author = {{Erceg, Žana}}, title = {{Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:6502, author = {{Milašinović, Bojana}}, title = {{Analiza funkcija pakiranja na primjeru linije proizvoda Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:4943, author = {{Varović, Lucija}}, title = {{Efekt odnosa cijene i kvalitete}}, } @mastersthesis{unipu:6438, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Istraživanje kvalitete hotelskih usluga na području grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:6437, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Istraživanje marketinga u poduzeću "Kraš"}}, } @mastersthesis{unipu:6499, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6576, author = {{Škorić, Gabrijel}}, title = {{Strategije upravljanja cijenama u Blitz Cinestar kinima}}, } @mastersthesis{unipu:6430, author = {{Lovrić, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5157, author = {{Višnjić, Tena}}, title = {{Utjecaj influencera na odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unipu:6483, author = {{Smonkar, Despina}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:5056, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Istraživanje imidža grada Pule}}, } @mastersthesis{unipu:6476, author = {{Muža, Maja}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke}}, } @mastersthesis{unipu:5321, author = {{Krneta, Bruno}}, title = {{Outsourcing kao poslovni model}}, } @mastersthesis{unipu:6446, author = {{Smrekar, Andi}}, title = {{Percepcija usluge "Gradski bazen Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:6501, author = {{Peruško, Mirjana}}, title = {{Područje djelovanja i postignuti rezultati samostalnog sindikata energetike, kemije i nemetala Hrvatske u poduzeću Plinara d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:6491, author = {{Peter, Lorena}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y}}, } @mastersthesis{unipu:4992, author = {{Katalenić, Marta}}, title = {{Marketinške odluke u maloprodaji}}, } @mastersthesis{unipu:6570, author = {{Kenđel, Emili}}, title = {{Politika proizvoda i upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:6574, author = {{Abaza, Martina}}, title = {{Politika proizvoda u putničkim agencijama}}, } @mastersthesis{unipu:5007, author = {{Jagetić-Daraboš, Andreja}}, title = {{Promoviranje putem kanala distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:6567, author = {{Mulić, Samanta}}, title = {{Upravljanje promotivnim aktivnostima u turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{unipu:4854, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Interni odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:6577, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Neprofitni marketing nasuprot neetične prakse poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:4852, author = {{Jovanović, Roman}}, title = {{Novi mediji i prodaja}}, } @mastersthesis{unipu:6632, author = {{Ćićak, Arian}}, title = {{Inovacije u cijenama}}, } @mastersthesis{unipu:4753, author = {{Plantak, Vedran}}, title = {{Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja}}, } @mastersthesis{unipu:4747, author = {{Krajcer, Lucija}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{unipu:4891, author = {{Čudić, Vanja}}, title = {{Metoda promatranja u istraživanju ponašanja kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:4751, author = {{Opačić, Ana}}, title = {{Međunarodni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6411, author = {{Hlišć, Karlo}}, title = {{Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:4749, author = {{Blažeković, Kristina}}, title = {{Sadržajni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6410, author = {{Porubić, Dora}}, title = {{Video marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4660, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Uloga novih medija u edukaciji prodavača}}, } @mastersthesis{unipu:5130, author = {{Grabovac, Ivana}}, title = {{Digitalno nomadstvo}}, } @mastersthesis{unipu:5159, author = {{Bakjac, Nico}}, title = {{Upravljanje međunarodnim marketingom usluga}}, } @mastersthesis{unipu:5389, author = {{Pavletić, Paola}}, title = {{Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:5386, author = {{Hadrović, Petra}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:5292, author = {{Filiplić, Erika}}, title = {{Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"}}, } @mastersthesis{unipu:3960, author = {{Filipović, Feđa}}, title = {{Zaključivanje prodaje na primjeru prodaje vozila}}, } @mastersthesis{unipu:5272, author = {{Pribanić, Claudia}}, title = {{Analiza konkurencije u prehrambenoj djelatnosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:3678, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Društveno odgovoran marketing prema okolišu}}, } @mastersthesis{unipu:5210, author = {{Stanojević, Vladimir}}, title = {{Izazovi tranzicije prema post-karbonskim gradovima}}, } @mastersthesis{unipu:3743, author = {{Ajhner, Enna}}, title = {{Korištenje glazbe u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:5289, author = {{Bilić, Ida}}, title = {{Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:5318, author = {{Šikljan, Ivana}}, title = {{Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5239, author = {{Harmadi, Leo}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji proizvodnje piva}}, } @mastersthesis{unipu:5283, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Edukacija, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika javnih službi}}, } @mastersthesis{unipu:3861, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Komunikacije i komunikacijski proces u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unipu:3750, author = {{Antić-Milovanović, Dean}}, title = {{Pojam i značaj trgovačkih marki}}, } @mastersthesis{unipu:5311, author = {{Uvalić, Josipa}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:3964, author = {{Džepina, Suzana}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:3782, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Radno mjesto budućnosti}}, } @mastersthesis{unipu:5397, author = {{Vitasović, Antonela}}, title = {{Tajni sporazumi u djelatnosti naftne industrije}}, } @mastersthesis{unipu:5233, author = {{Uran, Ivana}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda u poduzeću Kamen Pazin}}, } @mastersthesis{unipu:4019, author = {{Brkičević, Edisa}}, title = {{Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:5147, author = {{Taletović, Nina}}, title = {{Globalizacija i utjecaj na svjetske ekonomske krize}}, } @mastersthesis{unipu:4172, author = {{Ledenko, Antonio}}, title = {{Modeli odlučivanja}}, } @mastersthesis{unipu:5288, author = {{Stošić, Giulia}}, title = {{Osnove neuroekonomske analize}}, } @mastersthesis{unipu:5240, author = {{Hamedović, Ivana}}, title = {{Skupno odlučivanje}}, } @mastersthesis{unipu:3709, author = {{Bičanić, Domagoj}}, title = {{Sustavi obrazovanja u Finskoj i usporedba s hrvatskim obrazovnim sustavom}}, } @mastersthesis{unipu:3991, author = {{Omerović, Ema}}, title = {{Usporedba sustava obrazovanja u nerazvijenim i razvijenim zemljama i utjecaj na društvo}}, } @mastersthesis{unipu:3801, author = {{Maslać, Nikolina}}, title = {{Društvena stratifikacija u Republici Hrvatskoj i usporedba s Europskom Unijom}}, } @mastersthesis{unipu:3636, author = {{Kostanjevec, Martina}}, title = {{Socijalna politika Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:3660, author = {{Stanić, Antonija}}, title = {{Analiza proizvodnog asortimana poduzeća "Delikatese Tina"}}, } @mastersthesis{unipu:5267, author = {{Hodak, Martina}}, title = {{Globalizacija u Republici Hrvatskoj - prednosti i nedostatci}}, } @mastersthesis{unipu:4241, author = {{Rašić, Nina}}, title = {{Istraživanje navika korištenja društvenih mreža "Facebook" i "Instagram"}}, } @mastersthesis{unipu:3549, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Izgradnja marke poslodavca}}, } @mastersthesis{unipu:3587, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Navike korištenja servisa za dijeljenje videozapisa - YouTube}}, } @mastersthesis{unipu:5263, author = {{Mazić, Gregor}}, title = {{Proces osobne prodaje na primjeru poduzeća Z.O Vina Cattunan}}, } @mastersthesis{unipu:5111, author = {{Vranek, Sara}}, title = {{Siromaštvo zemalja Latinske Amerike}}, } @mastersthesis{unipu:3729, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Specifičnosti društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{unipu:3495, author = {{Škvorc, Patrik}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:5220, author = {{Puljić, Luka}}, title = {{Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:5204, author = {{Srpak, Lorena}}, title = {{Siromaštvo i nezaposlenost, utjecaj na društvo na primjeru Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:3667, author = {{Šuster, Sara}}, title = {{Utjecaj materijalnog bogatstva države na indeks sreće}}, } @mastersthesis{unipu:5287, author = {{Dir, Bruno}}, title = {{Značaj prirodnih resursa u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:5196, author = {{Kitin, Marija}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda pojedinačnom kupcu}}, } @mastersthesis{unipu:3204, author = {{Buršić, Samanta}}, title = {{Pojam i značaj elektroničkih usluga}}, } @mastersthesis{unipu:3212, author = {{Kovačević, Nataša}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:3197, author = {{Biondić, Marija}}, title = {{Halal poduzetništvo}}, } @mastersthesis{unipu:3078, author = {{Stipanović, Martina}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:3059, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Interni marketing i usluživanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:3202, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine}}, } @mastersthesis{unipu:3040, author = {{Grdović, Dinko}}, title = {{Joseph A. Schumpeter i njegov doprinos razvoju ekonomske misli}}, } @mastersthesis{unipu:3030, author = {{Đuranec, Samanta}}, title = {{Upravljanje razvojem proizvoda na primjeru OPG Trupković}}, } @mastersthesis{unipu:2980, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:2979, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:3220, author = {{Zirdum, Igor}}, title = {{Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"}}, } @mastersthesis{unipu:3207, author = {{Bulešić, Kristina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:2927, author = {{Stojanović, Sandra}}, title = {{Upravljanje izvođenjem projekta}}, } @mastersthesis{unipu:3261, author = {{Šubarić, Mario}}, title = {{Pribavljanje i selekcija talenata kao čimbenik dugoročne uspješnosti poslovanja organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:3229, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2670, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Analiza konkurencije u voćarstvu}}, } @mastersthesis{unipu:3264, author = {{Ciceran, Martina}}, title = {{Pojam i značaj odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:3167, author = {{Maslać, Valentina}}, title = {{Globalni marketing u poduzeću Inditex}}, } @mastersthesis{unipu:2696, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Marketing neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:2620, author = {{Hudak, Petra}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2622, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:3186, author = {{Cipov, Dajana}}, title = {{Stvaranje odnosa s kupcima u hotelu "Park Plaza Histria Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:3340, author = {{Jović, Tanja}}, title = {{"Predstavnici bihevioralne ekonomije"}}, } @mastersthesis{unipu:2880, author = {{Višnjić, Tena}}, title = {{Usporedba bogatstva države i nejednakosti dohotka}}, } @mastersthesis{unipu:2783, author = {{Špada, Daniela}}, title = {{Analiza google adwords oglašavanja}}, } @mastersthesis{unipu:3240, author = {{Rede, Valeria}}, title = {{Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:3336, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Kako pripadnici generacije Z koriste društvene mreže}}, } @mastersthesis{unipu:2857, author = {{Peruško, Zoran}}, title = {{Marketing zdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2718, author = {{Čuturilo, Snježana}}, title = {{Oglašavanje na Instagramu}}, } @mastersthesis{unipu:2786, author = {{Lovrić, Iva}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2656, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:3214, author = {{Alaber, Ana}}, title = {{Primjena marketinga u suvremenom sportu}}, } @mastersthesis{unipu:2584, author = {{Fornažar Agić, Kristina}}, title = {{Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom}}, } @mastersthesis{unipu:2587, author = {{Paušić, Ines}}, title = {{Društvena nejednakost - primjer razvijenih i nerazvijenih zemalja}}, } @mastersthesis{unipu:2525, author = {{Hordov, Dominik}}, title = {{Analiza asortimana na primjeru poduzeća sirana Gligora}}, } @mastersthesis{unipu:2573, author = {{Doblanović, Ozren}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji mliječnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2527, author = {{Vorić, Matea}}, title = {{Analiza razvoja ponude proizvoda poduzeća Claudia Zlato}}, } @mastersthesis{unipu:2521, author = {{Svetec, Anamarija}}, title = {{Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole}}, } @mastersthesis{unipu:2539, author = {{Pozder, Marin}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija}}, } @mastersthesis{unipu:2546, author = {{Peršić, Nenad}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina}}, } @mastersthesis{unipu:2662, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:2579, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Korištenje novih tehnologija u internoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unipu:2540, author = {{Matohanca, Martina}}, title = {{Korištenje psiholoških cijena u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2589, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2538, author = {{Mikuleta, Matija}}, title = {{Marketing događanja na primjeru poduzeća Mc'Donalds}}, } @mastersthesis{unipu:2532, author = {{Sabol, Ivana}}, title = {{Oglašavanje putem masovnih medija na primjeru poduzeća Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:2643, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Percepcija prodajne profesije među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{unipu:2631, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2558, author = {{Lanca, Benjamin}}, title = {{Razvoj proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2630, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Upravljanje prodajom}}, } @mastersthesis{unipu:2632, author = {{Pavlović, Martina}}, title = {{Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2668, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva građana e-uslugama grada na primjeru grada Čakovca}}, } @mastersthesis{unipu:2891, author = {{Diklić, Marko}}, title = {{Analiza konkurencije u proizvodnji vina}}, } @mastersthesis{unipu:2893, author = {{Jančić, Dušanka}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca K+ proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2888, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Specifičnosti digitalizacije kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:2886, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:3205, author = {{Pavelić, Ivan}}, title = {{Analiza industrije video igara}}, } @mastersthesis{unipu:2363, author = {{Pavec, Matija}}, title = {{Sistematizacija ekonomske znanosti Josepha Schumpetera}}, } @mastersthesis{unipu:2305, author = {{Ferenac, Igor}}, title = {{Proces uvođenja novog proizvoda u prodajni asortiman prodavaonice Fero-Term}}, } @mastersthesis{unipu:2295, author = {{Ilić, Manuel}}, title = {{Reakcije i ponašanje kupaca nakon kupovine}}, } @mastersthesis{unipu:2315, author = {{Stojaković, Dajan}}, title = {{Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe}}, } @mastersthesis{unipu:2303, author = {{Sikirić, Branimir}}, title = {{Motivi i motivacija, percepcija, stavovi}}, } @mastersthesis{unipu:2047, author = {{Rovis, Petra}}, title = {{Ljestvice za mjerenje stavova}}, } @mastersthesis{unipu:2107, author = {{Ljevar, Barbara}}, title = {{Analiza mrežnog sjedišta grada Vodnjana - Dignano}}, } @mastersthesis{unipu:1962, author = {{Ćilimković, Sabrina}}, title = {{Diskriminacija cijena}}, } @mastersthesis{unipu:2367, author = {{Rašić, Luka}}, title = {{Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi}}, } @mastersthesis{unipu:1539, author = {{Terlević, Tanja}}, title = {{Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:1451, author = {{Čandić, Sara}}, title = {{Razvoj ponude proizvoda Labinprogres}}, } @mastersthesis{unipu:1478, author = {{Mošnja, Petra}}, title = {{Upravljanje odnosima sa klijentima na primjeru odvjetničkog ureda}}, } @mastersthesis{unipu:1472, author = {{Marinović, Klara}}, title = {{Ponašanje kupaca i kultura}}, } @mastersthesis{unipu:1549, author = {{Rajko, Danijel}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"}}, } @mastersthesis{unipu:1484, author = {{Popović Bana, Tijana}}, title = {{Istraživanje imidža grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:2183, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva gostiju u hotelu Valamar Zagreb u Poreču}}, } @mastersthesis{unipu:1443, author = {{Bestijanić, Jelena}}, title = {{Snage konkurentskog pritiska prema modelu Portera}}, } @mastersthesis{unipu:1467, author = {{Koljanin, Ante}}, title = {{Mediji u oglašavanju na primjeru Erste & Steiermarkische Bank d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1323, author = {{Filipić, Kevin}}, title = {{Oglašavanje na internetu poduzeća Tele 2}}, } @mastersthesis{unipu:1080, author = {{Branković, Jelena}}, title = {{Mjere utjecaja Republike Hrvatske na konkurentnost poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1117, author = {{Tadijanović, Tena}}, title = {{Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:1172, author = {{Guštin, Maja}}, title = {{Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost}}, } @mastersthesis{unipu:1149, author = {{Grgorović, Luana}}, title = {{Marketinški aspekt poduzetništva}}, } @mastersthesis{unipu:1220, author = {{Šubarić, Mario}}, title = {{Teorija politike konkurencije - usporedba različitih škola}}, } @mastersthesis{unipu:1309, author = {{Olanović, Barbara}}, title = {{Važnost franšizinga u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{unipu:790, author = {{Cetina, Ivon}}, title = {{Istraživanje preferencije kupaca ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:639, author = {{Borina, Iva}}, title = {{Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:638, author = {{Banko, Ines}}, title = {{Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:2135, author = {{Kramar, Andrea}}, title = {{Primjenjivost koncepta particijskih cijena na primjeru aviokompanija}}, } @mastersthesis{unipu:550, author = {{Pećina, Ana}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe hotelijerskih poduzeća na primjeru poduzeća "Maistra d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:544, author = {{Savović, Nenad}}, title = {{Promocija u internom marketingu na primjeru poduzeća Ina d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:545, author = {{Mačina, Nina}}, title = {{Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:605, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{Upravljanje proizvodnim asortimanom u poduzeću Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:352, author = {{Županović, Dean}}, title = {{Analiza predsjedničke kampanje 2014. u Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook}}, } @mastersthesis{unipu:204, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Analiza vizualnog identiteta poduzeća Park Plaza}}, } @mastersthesis{unipu:603, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"}}, } @mastersthesis{unipu:247, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Upravljanje procesom razvoja proizvoda na primjeru poduzeća De Gurges d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:197, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Analiza komunikacijskih aktivnosti Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:205, author = {{Crnčević, Šemsa}}, title = {{Analiza nastupa Zagrebačkog kazališta mladih na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:295, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća "Nivea"}}, } @mastersthesis{unipu:218, author = {{Damijanić, Valentina}}, title = {{Vrste istraživanja tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:602, author = {{Gavrić, Antonio}}, title = {{Proširenje proizvodnog asortimana poduzeća Petrol d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:228, author = {{Drandić, Marko}}, title = {{Usporedba oglašavanja telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:177, author = {{Kruneš, Sara}}, title = {{Faze u ravoju proizvoda na primjeru OPG Licul Romeo}}, } @mastersthesis{unipu:149, author = {{Sebastijan, Tamara}}, title = {{Primjena internog marketinga u gradskom društvu Crvenoga križa Vinkovci}}, } @mastersthesis{unipu:153, author = {{Tončetić, Andrea}}, title = {{Politika cijena u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:217, author = {{Živković, Nataša}}, title = {{Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:101, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Etika u osobnoj prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:104, author = {{Pergolis, Klara}}, title = {{Specifičnosti komunikacije na međunarodnom tržištu}}, } @article{unipu:1412, author = {{Nefat, Ariana and Benazić, Dragan}}, title = {{PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA}}, }