undergraduate thesis
Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište

Capolicchio, Viviana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Capolicchio, V. (2017). Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio, V. (2017). 'Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Capolicchio V. Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

V. Capolicchio, "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802

Please login to the repository to save this object to your list.