master's thesis
Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije

Međeral, Andrej
University of Pula
Faculty of Informatics in Pula

Cite this document

Međeral, A. (2022). Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

Međeral, A. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije', Master's thesis, University of Pula, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

Međeral A. Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

A. Međeral, "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701

Please login to the repository to save this object to your list.