master's thesis
Social media in sport clubs on example of soccer clubs

Matija Radolović (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Radolović, M. (2016). Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, M. (2016). 'Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović M. Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

M. Radolović, "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403