undergraduate thesis
Selection of promotional activities aimed at positioning the company

Andreja Cvetković (2017)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Cvetković, A. (2017). Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, A. (2017). 'Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 21 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković A. Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2019 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

A. Cvetković, "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829