undergraduate thesis
Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru

Cvetković, Andreja
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Cvetković, A. (2017). Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, A. (2017). 'Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković A. Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

A. Cvetković, "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Islandora Bookmark - Please login to use this feature