University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Jaman, L. (2017). Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera" (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794
Jaman, Luka. "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794
Jaman, Luka. "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794
Jaman, L. (2017). 'Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794
Jaman L. Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera" [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794
L. Jaman, "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794