undergraduate thesis
Behaviour of the consumers and the customer satisfaction with the quality of products and services on the example of Hotel "Sol Umag"

Daniela Brumnjak (2017)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Brumnjak, D. (2017). Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313

Brumnjak, Daniela. "Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313

Brumnjak, Daniela. "Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313

Brumnjak, D. (2017). 'Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 25 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313

Brumnjak D. Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag" [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2019 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313

D. Brumnjak, "Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:876313