master's thesis
Costumer relationship management with the aim to foster costumer loyalty

Nina Gortan (2017)
University of Pula
Cite this document...

Gortan, N. (2017). Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724

Gortan, Nina. "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724

Gortan, Nina. "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724

Gortan, N. (2017). 'Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika', Master's thesis, University of Pula, accessed 22 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724

Gortan N. Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2019 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724

N. Gortan, "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724