Gortan, N. (2017). Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724
Gortan, Nina. "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724
Gortan, Nina. "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724
Gortan, N. (2017). 'Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724
Gortan N. Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724
N. Gortan, "Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:771724