master's thesis
Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti

Nakić, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Nakić, A. (2017). Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić A. Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

A. Nakić, "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Please login to the repository to save this object to your list.