University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Verić, S. (2017). Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, Sanja. "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, Sanja. "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, S. (2017). 'Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić S. Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
S. Verić, "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008