University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Štimac, V. (2017). Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517
Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517
Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517
Štimac, V. (2017). 'Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517
Štimac V. Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517
V. Štimac, "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517