University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Svetec, A. (2018). Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426
Svetec, Anamarija. "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426
Svetec, Anamarija. "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426
Svetec, A. (2018). 'Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426
Svetec A. Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426
A. Svetec, "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426