master's thesis
Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom

Fornažar Agić, Kristina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Fornažar Agić, K. (2018). Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, K. (2018). 'Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom', Master's thesis, University of Pula, accessed 21 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić K. Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2023 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

K. Fornažar Agić, "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Please login to the repository to save this object to your list.