master's thesis
Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom

Fornažar Agić, Kristina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Fornažar Agić, K. (2018). Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, K. (2018). 'Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom', Master's thesis, University of Pula, accessed 31 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić K. Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2021 July 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

K. Fornažar Agić, "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Islandora Bookmark - Please login to use this feature