master's thesis
Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima

Grbić, Neda
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Grbić, N. (2018). Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

Grbić, Neda. "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

Grbić, Neda. "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

Grbić, N. (2018). 'Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima', Master's thesis, University of Pula, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

Grbić N. Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

N. Grbić, "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600

Islandora Bookmark - Please login to use this feature