Title (croatian) | Kompetencije studenata glazbene pedagogije - teorijski i praktični aspekti : zbornik radova studenata |
Editor | Dijana Drandić |
Editor | Tena Andrijević |
Author's institution | University of Pula |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | FIELD OF ART Art of Music Music Education |
Abstract (english) | Zbornik radova Petog, jubilarnog, međunarodnog foruma studenata glazbene pedagogije naslova Kompetencije studenata glazbene pedagogije: teorijski i praktični aspekti donosi teme važne za osobni i profesionalni razvoj studenata, budućih učitelja glazbe, u cilju stjecanja kompetencija potrebitih za njihov daljnji rad. Čitanjem radova uočavamo veliku želju studenata za stjecanjem potrebnih znanja, vještina, stavova i vrijednosti kroz obrazovanje. Glazba je sastavni dio njihovog života, ali i budući poziv. Ne postoji jednostavan način, ne postoji jedinstven način, ali ne postoji ni univerzalan način kako glazbu približiti učenicima. Studenti su u svojim radovima potvrdili koliko su važni glazbeno obrazovanje, kompetencije, kreativnost, ali i da je najvažnija od svega ljubav prema glazbi i želja da se kroz glazbu komunicira, obrazuje, prijateljuje i stvara. Hvala svim mentorima koji su doprinijeli učešću studenata i pisanju radova. Hvala svim studentima, budućim nastavnicima glazbe, što su na krilima znalaca oslobodili svoje ideje, ukazali na propuste, uočili poteškoće, povezali vrijednosti i pokazali da je glazba izvor stvaranja i kreativnosti. |
Keywords (english) | |
Language | croatian |
Publication type | Edited book-Professional book-Conference proceedings |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review |
Publication version | Published version |
Pages | 134 str. |
ISBN | 978-953-8278-07-5 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:137:678786 |
Printed book publication date | 2019 |
Conference | Title: Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije Location: Croatia |
Type of resource | Text |
Publisher | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli |
Publishing place | Pula |
Access conditions | Open access |
Created on | 2019-04-09 11:03:49 |