University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Rede, V. (2018). Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, V. (2018). 'Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede V. Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
V. Rede, "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514