master's thesis
Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula

Bičak, Nina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bičak, N. (2015). Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, Nina. "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, Nina. "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, N. (2015). 'Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula', Master's thesis, University of Pula, accessed 08 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak N. Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2025 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

N. Bičak, "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.