master's thesis
Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole

Marković, Monika
University of Pula
Faculty of Informatics in Pula

Cite this document

Marković, M. (2019). Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, M. (2019). 'Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković M. Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2020 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

M. Marković, "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Islandora Bookmark - Please login to use this feature