undergraduate thesis
Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije

Harmadi, Irena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Harmadi, I. (2019). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, I. (2019). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 08 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi I. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2024 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

I. Harmadi, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Please login to the repository to save this object to your list.