undergraduate thesis
Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije

Harmadi, Irena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Harmadi, I. (2019). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi, I. (2019). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 21 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Harmadi I. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2021 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

I. Harmadi, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307

Islandora Bookmark - Please login to use this feature