University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Harmadi, I. (2019). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, I. (2019). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 15 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi I. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2024 October 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
I. Harmadi, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307