University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Mačina, N. (2016). Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, Nina. "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, Nina. "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, N. (2016). 'Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina N. Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
N. Mačina, "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058