undergraduate thesis
Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije

Dikonić, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Dikonić, A. (2016). Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, A. (2016). 'Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 28 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić A. Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2020 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

A. Dikonić, "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Islandora Bookmark - Please login to use this feature