undergraduate thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača

Vujica, Maja
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vujica, M. (2021). Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, M. (2021). 'Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 20 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica M. Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2021 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

M. Vujica, "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Islandora Bookmark - Please login to use this feature