master's thesis
Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije

Čočaj, Teuta
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Čočaj, T. (2021). Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

Čočaj, Teuta. "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

Čočaj, Teuta. "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

Čočaj, T. (2021). 'Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 12 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

Čočaj T. Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

T. Čočaj, "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322

Please login to the repository to save this object to your list.