University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Čočaj, T. (2021). Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322
Čočaj, Teuta. "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322
Čočaj, Teuta. "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322
Čočaj, T. (2021). 'Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322
Čočaj T. Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322
T. Čočaj, "Utjecaj digitalnih medija na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178322