undergraduate thesis
Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu

Mihalec, Filip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Mihalec, F. (2021). Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, F. (2021). 'Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec F. Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

F. Mihalec, "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Islandora Bookmark - Please login to use this feature