undergraduate thesis
Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu

Mihalec, Filip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Mihalec, F. (2021). Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, F. (2021). 'Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec F. Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

F. Mihalec, "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Please login to the repository to save this object to your list.