master's thesis
Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama

Vranek, Sara
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vranek, S. (2021). Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

Vranek, Sara. "Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

Vranek, Sara. "Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

Vranek, S. (2021). 'Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Pula, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

Vranek S. Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

S. Vranek, "Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:422150

Please login to the repository to save this object to your list.