Peter, L. (2020). Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, L. (2020). 'Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y', Master's thesis, University of Pula, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter L. Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
L. Peter, "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553