master's thesis
Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y

Peter, Lorena
University of Pula

Cite this document

Peter, L. (2020). Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

Peter, L. (2020). 'Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y', Master's thesis, University of Pula, accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

Peter L. Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

L. Peter, "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553

Please login to the repository to save this object to your list.