University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Jakša, M. (2020). Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671
Jakša, Morena. "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671
Jakša, Morena. "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671
Jakša, M. (2020). 'Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671
Jakša M. Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671
M. Jakša, "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671