University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Knapić, N. (2022). Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, Nicole. "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, Nicole. "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, N. (2022). 'Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt', Master's thesis, University of Pula, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić N. Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
N. Knapić, "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488