undergraduate thesis
Inovacije u brendiranju turističkih destinacija

Papić, Mirna
University of Pula
Department of Interdisciplinary, Italian and Cultural Studies

Cite this document

Papić, M. (2020). Inovacije u brendiranju turističkih destinacija (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, M. (2020). 'Inovacije u brendiranju turističkih destinacija', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić M. Inovacije u brendiranju turističkih destinacija [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

M. Papić, "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Please login to the repository to save this object to your list.