master's thesis
Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala

Hodžić, Damir
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Master's thesis, University of Pula, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Please login to the repository to save this object to your list.