master's thesis
Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača

Vrbica, Ana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vrbica, A. (2022). Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, A. (2022). 'Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača', Master's thesis, University of Pula, accessed 14 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica A. Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2022 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

A. Vrbica, "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Please login to the repository to save this object to your list.