University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Vrbica, A. (2022). Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170
Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170
Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170
Vrbica, A. (2022). 'Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170
Vrbica A. Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170
A. Vrbica, "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170