University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Đelekovčan, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan A. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
A. Đelekovčan, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347