master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije

Đelekovčan, Anamarija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Đelekovčan, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan A. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

A. Đelekovčan, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Please login to the repository to save this object to your list.