master's thesis
Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB

Radović, Ivana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Radović, I. (2023). Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

Radović, Ivana. "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

Radović, Ivana. "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

Radović, I. (2023). 'Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

Radović I. Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

I. Radović, "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.