undergraduate thesis
Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.

Halilović, Tadea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Halilović, T. (2023). Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o. (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

Halilović, Tadea. "Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

Halilović, Tadea. "Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

Halilović, T. (2023). 'Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 11 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

Halilović T. Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o. [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 May 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

T. Halilović, "Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:391995

Please login to the repository to save this object to your list.