undergraduate thesis
Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača

Pasulji, Megi
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Pasulji, M. (2023). Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, M. (2023). 'Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji M. Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

M. Pasulji, "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Please login to the repository to save this object to your list.