University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Ivančić, L. (2023). Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, L. (2023). 'Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju', Master's thesis, University of Pula, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić L. Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
L. Ivančić, "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567