master's thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju

Ivančić, Laura
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Ivančić, L. (2023). Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, L. (2023). 'Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić L. Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

L. Ivančić, "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Please login to the repository to save this object to your list.