Borović, N. (2024). Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, Nikolina. "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, Nikolina. "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, N. (2024). 'Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović N. Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
N. Borović, "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784