University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Račić, L. (2024). Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289
Račić, Lana. "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289
Račić, Lana. "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289
Račić, L. (2024). 'Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289
Račić L. Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289
L. Račić, "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289