University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Benčik, T. (2024). Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, Tena. "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, Tena. "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, T. (2024). 'Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik T. Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
T. Benčik, "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390