master's thesis
Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta

Guštin-Predolac, Luna
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Guštin Predolac, L. (2023). Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, Luna. "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, Luna. "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, L. (2023). 'Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac L. Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

L. Guštin Predolac, "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Please login to the repository to save this object to your list.