undergraduate thesis
Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda

Bahun, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bahun, A. (2016). Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, A. (2016). 'Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun A. Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

A. Bahun, "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Please login to the repository to save this object to your list.