University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Ruba, I. (2015). Marketinške komunikacije neprofitne organizacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, I. (2015). 'Marketinške komunikacije neprofitne organizacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba I. Marketinške komunikacije neprofitne organizacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
I. Ruba, "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173