University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Cvetković, A. (2017). Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829
Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829
Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829
Cvetković, A. (2017). 'Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829
Cvetković A. Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829
A. Cvetković, "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829