University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Hajdarović, J. (2018). Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948
Hajdarović, Jasmina. "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948
Hajdarović, Jasmina. "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948
Hajdarović, J. (2018). 'Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca', Master's thesis, University of Pula, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948
Hajdarović J. Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948
J. Hajdarović, "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948