University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Hudak, P. (2018). Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d. (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, Petra. "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, Petra. "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, P. (2018). 'Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak P. Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d. [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
P. Hudak, "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575