undergraduate thesis
Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda

Rede, Valeria
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Rede, V. (2018). Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, V. (2018). 'Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede V. Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

V. Rede, "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Please login to the repository to save this object to your list.