undergraduate thesis
Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije

Dikonić, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Dikonić, A. (2016). Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, A. (2016). 'Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić A. Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

A. Dikonić, "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Please login to the repository to save this object to your list.