undergraduate thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača

Vujica, Maja
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vujica, M. (2021). Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, M. (2021). 'Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica M. Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

M. Vujica, "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Please login to the repository to save this object to your list.