University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Mihalec, F. (2021). Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, F. (2021). 'Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec F. Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
F. Mihalec, "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541